top of page

Organizācijas gatavība X stundai



Vai jūsu organizācija ir gatava X stundai – neparedzētām situācijām, kas var mainīt spēles noteikumus?

Straujas pārmaiņas, ārējie satricinājumi un krīzes kļūst par jauno realitāti. Lai organizācija spētu veiksmīgi reaģēt, tai nepieciešama ne tikai stratēģiska plānošana, bet arī pielāgošanās spēja, efektīva pārmaiņu vadība un skaidra komunikācija.


Šajā vienas dienas praktiskajā seminārā pieredzējuši eksperti palīdzēs izprast pārmaiņu un krīžu dinamiku, sniegs rīkus proaktīvai sagatavošanai un piedāvās stratēģijas, kas ļauj organizācijām ne tikai izdzīvot, bet arī veidot konkurētspējīgu priekšrocību sarežģītās situācijās.


Seminārā uzzināsiet:

  • Krīze kā pārmaiņu ierosinātājs – kas ir krīze? kāpēc tām gatavoties? kā rīkoties krīzes brīdī? ko darīt, lai nākamā krīze būtu vieglāk pārvarama? Krīzes situācijas simulācija. (Ojārs Stūre)

  •  Pārmaiņas organizācijā – kad ir zināms, kas jāmaina, kā apzināt iekšējās un ārējās vides faktorus, kas ietekmēs pārmaiņu gaitu un rezultātu? VKādi organizācijas kultūras aspekti ir jāņem vērā? Diskusija grupā (Jānis Gredzens)

  • Pārmaiņu plānošana kā organizācijas stiprināšanas stratēģija – kā strukturēti veidot 7 soļu rīcības plānu pārmaiņu ieviešanai? Praktisks treniņš (Anita Gaile)

  • Pārmaiņu komunikācija kā noturības pamats – kā skaidri un pārliecinoši informēt darbiniekus un nodrošināt aktīvu iesaisti? (Ieva Zaumane)


Šis seminārs ir īpaši piemērots uzņēmumu un iestāžu vadītājiem, vidējā līmeņa menedžeriem un pārmaiņu vadītājiem, kuri vēlas sagatavoties negaidītām situācijām un attīstīt savu organizāciju spēju pielāgoties un virzīties uz priekšu pat izaicinošos apstākļos.


  • 2025. gada 8. aprīlī

  • Viesu nams “Ezeri”, “Siguldā

  • Ieguldījums: 245 EUR + PVN (cenā iekļauts: mācību materiāli, kafijas pauzes un pusdienas)

  • Dalība ar iepriekšēju pieteikšanos. Vietu skaits ierobežots!

       


Neļaujiet X stundai jūs pārsteigt nesagatavotus – pievienojieties un apgūstiet rīkus, kas palīdzēs vadīt pārmaiņas ar pārliecību!


Mācību semināru vada www.vadiparmainas.lv komanda:


Ojārs Stūre, profesionālis ar vairāk kā 15 gadu pieredzi uzņēmumu vadībā. Šobrīd  aktīvi dalās pieredzē par krīžu vadību, ko guvis British Airways un GCI Group mācību centros, vadot kompānijas un konsultējot citus uzņēmējus kritiskās situācijās. Apmāca organizāciju vadītājus krīžu pārvarēšanā, pasniedz Latvijas augstskolās un ir Latvijas krīžu topa autors. 

Ieguvis MBA grādu Rīgas Biznesa skolā un izglītību Latvijas Universitātes Vēstures un filozofijas fakultātē.


Pasniedzējs Jānis Gredzens ir SIA Spring Valley valdes loceklis, pārmaiņu un personāla vadības konsultants, pasniedzējs un mentors. Strādājis ar dažādu Latvijas organizāciju vadītāju un viņu komandu attīstības jautājumiem. 

Kopā ar www.vadiparmainas.lv komandu darbojas ar pārmaiņu vadības jautājumu popularizēšanu Latvijā.


Anita Gaile, zinātņu doktore uzņēmējdarbības vadībā, pēta mūsdienu cilvēku un organizāciju sadarbības modeļus un vada digitālo pārmaiņu programmas. Biznesa trenere un koučs, ar mērķi veicināt efektīvu vadību, komandas sadarbību un karjeras izaugsmi, īpaši fokusējoties uz digitālo transformāciju un organizāciju apvienošanos. 

Autore izdevumiem Špikeris vadītājiem un Vadītāja Dienas grāmata, līdzautore "Efektīva vadītāja rokasgrāmatai", kā arī zināšanu platformas vadiparmainas.lv līdzveidotāja.


Ieva Zaumane, uzņēmuma Ieva Zaumane Systemic Change valdes locekle un instrumenta Saruna par pārmaiņām autore. Stratēģiskās vadības un komunikācijas eksperte ar 20 gadu pieredzi. Specializējas pārmaiņu un iekšējās komunikācijas stratēģijās, mentorē vadītājus un trenē komunikācijas kompetences. 

2024.gadā ieguvusi doktora grādu ekonomikā un pēta iekšējās komunikācijas stratēģisko lomu. Plaša pieredze sniedzot pakalpojumus tādās nozarēs, kā aviācija, būvniecība, kultūra, ražošana, izglītība, tirdzniecība, kā arī valsts un pašvaldību iestādes, nevalstiskās organizācijas

Jau 12 gadus pasniedz Vidzemes Augstskolā un ir līdzautore Dienas Biznesa Personālvadības rokasgrāmatai.



Comments


bottom of page